SEAFOOD STUDY 2015

SEAFOOD STUDY 2015

Opinie i perspektywy. Konsumpcja ryb wśród Polaków.

Norweska Rada ds. Ryb i Owoców Morza opracowała najbardziej wszechstronne 
i wyjątkowe badanie na polskim rynku ryb i owoców morza – „Seafood Study”!

  • Dlaczego konsumpcja ryb w Polsce nie rośnie?
  • Co należy zrobić, aby zwiększyć konsumpcję świeżych ryb?
  • Dlaczego trend prozdrowotny nie przekłada się automatycznie na wzrost spożycia ryb?
  • Czym kieruje się polski konsument, kupując ryby?
  • Czy grillujemy więcej ryb? Jakich?
  • Jakie gatunki ryb wybierają polscy konsumenci?

Na te i wiele innych pytań znajdziecie Państwo odpowiedź w raporcie, który możecie ściągnąć poniżej.

Zapraszamy.  

NSC_Seafood_Studie PL_prev.pdf